Opis posla:
- Obrada rezervacijskih upita, slanje ponuda, te izrada rezervacija.
- Obrada online rezervacija i rad u PHOBS channel manager sustavu.
- Obavljanje svih poslova vezanih za recepcijsko poslovanje, proces prijave i odjave, te pružanje svih relevantnih informacija.
- Proaktivan rad na maksimalnom povećanju zadovoljstva gostiju, te cijelokupnog iskustva od trenutka dolaska do trenutka odjave iz kampa
- vođenje korespodencije sa stranim i domaćim gostima
- poslovi prijema, prijave i odjave gostiju
- izdavanje smještajnih jedinica prema rezervacijama
- prodaja, unos, naplata usluga i izdavanje računa
- sastavljanje liste dolazaka i odlazaka gostiju
- pružanje svih potrebnih informacija gostima
- zaprimanje pohvala i pritužbi, uz profesionalno rješavanje istih – pravovremena koordinacija i suradnja s ostalim odjelima
- ostali poslovi prema uputama Voditelja recepcije
Potrebna znanja i vještine:
- Predhodno radno iskustvo u prodajnim procesima, vođenju pisane komunikacije, te izradi rezervacija
- Iskustvo rada u PHOBS sustavu
- Poznavanje njemačkoj jezika u govoru i pismu
- Iskustvo u rješavanju prigovora gostiju
- Odgovornost, savjesnost i pedantnost u obavljanju radnih zadataka
- Pozitivna osobnost, ljubaznost i profesionalnost uz komunikacijske vještine
- Poznavanje rada na računaru (MS Office)
- Predhodno iskustvo na sličnim ili istim poslovima
Što nudimo:
- Edukacije u cilju usavršavanja i stjecanja novih znanja.
- Dinamično radno okruženje, te izazovnu radnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh.
- Zapošljavanje uz probni rad, puno radno vrijeme uz mogućnost stalnog radnog odnosa.
- Rad u 8-satnim smjenama, bez noćnih smjena, te zimsko radno vrijeme od 08:00 do 16:00 sati.
- Obuku, te stjecanje iskustva uz iskusne i stručne mentore.